Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2019

Ο ΓΑΛΑΖΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ, ΜΠΑΜΠΗΣ ΜΠΡΟΥΣΚΕΛΗΣ, ΜΑΛΛΟΝ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ - ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κάνει άνοιγμα στον κόσμο ο Μπάμπης ο Μπρουσκέλης ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΝΟΔΕ ΠΙΕΡΙΑΣ...
Και ξέρετε πως;;;
Έκανε τραπέζι σε ΜΙΝΤΙΑΔΕΣ, ή αλλιώς σε φίλους μιντιάδες.
Και εμένα μου άρεσε πολύ κι ας μη με κάλεσε...
Άλλωστε τι είμαι εγώ;;;

Ένας φτωχός πλην τίμιος ΜΠΛΟΓΚΕΡ!
Είμαι εγώ δημοσιογράφος;;;;
Όχι βέβαια....
Κι ύστερα;;;;
Τον καμάρωσα σήμερα, να εναποθέτει στεφάνι στο σημείο που έπεσε ο Αντισυνταγματάρχης Σβορώνος στον Σβορώνο!
Και να σας πω τον πόνο μου;;;;
Από αυτούς που ζουν την πολιτική στην Πιερία μου, προτιμώ τον ΜΠΑΜΠΗ!
Που μάλλον ήρθε για να μείνει αυτή τη φορά....
Μπάμπη, νομίζω πως πλέον το έχεις, γιατί εστίασες στα θέλω σου!
Προχώρα αδερφέ...
Και χρόνια μας πολλά για αύριο!
ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΓΑΡ!!!

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: