Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019

ΕΠΟΧΕΣ "ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΩΝ" ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ - Έ ΡΕ ...ΕΠΟΧΕΣ

Γράφει κι ΥΠΟγράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ

Ναι ήταν μια ΕΞΟΥΣΙΑ δίπλα στις άλλες εκεί στα χωριά μας.
Και ήρθε η ασυδοσία του Σύγχρονου τρόπου ζωής να την καταργήσει.
Ο ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΑΣ, Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ, Ο ΠΑΠΑΣ ΚΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΉΤΑΝ ΟΙ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΑΝ ΤΟ ΧΩΡΙΟ!
Τώρα, το απόλυτο τίποτα.
Ο Δάσκαλος πήγε περίπατο...
Ο Παπάς επίσης, γιατί η Θρησκεία πήγε πίσω από αυτά που ζούμε.
Ο Πρόεδρος ευνουχίστηκε από τους ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΣ και τους  ΚΛΕΙΣΘΕΝΙΔΕΣ και τους έστειλαν εκεί που δεν υπάρχει πιο εκεί. Στα νύχια των Δημάρχων, να τους κατασπαράξουν.
Και τους ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΕΣ, τους κατήργησαν τελείως.
ΕΞΕΛΙΞΗ ΛΕΕΙ...
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΛΕΕΙ...
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ ΛΕΕΙ...
Εγώ δε βλέπω παρά υποτίμηση, φτώχεια, μιζέρια και τίποτα.
Θυμάμαι τον Θείο μου τον Χάρη, τον ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΑ του χωριού της Μάνας μου (Τούμπα Άιγιάννη - Άνω Άγιος Ιωάννης Πιερίας), να φοράει την στολή και να βγαίνει κι εγώ ένιωθα κάπως...
Όλα τα παιδιά...

Νομίζαμε πως δίπλα μας είχαμε ΣΤΡΑΤΗΓΟ, ΝΑΥΑΡΧΟ, ΠΛΟΙΑΡΧΟ και βάλε....
Κι ύστερα, τον ακούγαμε να μας λέει ιστορίες για τα χωράφια και τους καταπατητές.
Τότε δεν είχε χαζά στους αγρούς. Στην ύπαιθρο, γιατί τουλάχιστον κάποιος κυκλοφορούσε.
Άσε που κινδύνευε κι όλας από τις τρέλες του κάθε περίεργου και μουρλού.
Τέλος πάντων.
Εξέλιξη σου λέει και πολιτισμός, που κατάργησε τον ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΑ και τόσους άλλους θεσμούς.
Ουστ ρε εκσυγχρονιστές και πολυπολιτισμικοί ανόητοι του σήμερα.
Μας στείλατε στα βράχια και συνεχίζεται.
Αλλά εγώ φταίω..

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: