Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2019

ΜΕ ΤΟΝ ΓΚΑΛΗ, ΤΟΝ ΒΡΑΝΚΟΒΙΤΣ ΚΑΙ Τ' ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΜΕΓΑΛΩΣΕ Ο ΚΑΤΕΡΙΝΙΩΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΩΣ ΝΑ ΜΗ ΝΙΩΘΕΙΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ, ΟΤΑΝ ΕΠΑΙΖΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΟΜΑΔΑ (ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ), ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΓΑΘΗΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ;;;
ΕΥΓΕ ΓΙΩΡΓΟ.....
Γράφει κι ΥΠΟγράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ

<<ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΛΗΣ-STOJAN VRANKOVIC - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ!!!
ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΕΜΑΘΑ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΩ ΠΟΛΛΑ!!ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!
ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΑ>>!!!


ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ
Προπονητής Μπάσκετ ΑΓΕΠ

Ο Γιώργος Χρυσανθόπουλος, ο παλιός παίχτης του ΠΙΕΡΙΚΟΥ μας, κι ύστερα του ΑΡΗ Θεσσαλονίκης κι ύστερα του ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ, ή ανάποδα;;; Τέλος πάντων...
Ο Γιώργος έζησε τέτοιες στιγμές, με ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΚΥΠΕΛΛΑ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ, όμως...

ΓΕΜΙΣΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ, ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΑΝ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΑΣ.
Έπαιξε μπάσκετ με τον ΗΜΙΘΕΟ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ Νίκο Γκάλη.
Με το ΘΗΡΙΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ τον ΣΤΟΓΙΑΝ ΒΡΑΝΚΟΒΙΤΣ...
Και άλλα παιδιά.
Ναι.
Και τώρα;;;
ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ.
Απλά εμείς δεν πρέπει να ξεχνούμε.
ΓΙΩΡΓΟ, ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ, ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΕΡΙΝΙΩΤΗΣ, ΠΙΕΡΙΕΥΣ ΚΑΙ ...ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ!
Σε ευχαριστώ!!!
Και τα παιδιά σου στην ΑΓΕΠ, νομίζω, κάποτε, όταν καταλάβουν ποιος είναι ο δάσκαλος ή ο κόουτς τους, τότε, θα ξέρουν πως και τι έζησαν.
Αμήν και συν Θεώ....

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: