Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2019

Ο ΤΑΚΗΣ ΒΑΜΒΑΚΙΔΗΣ, ΕΙΤΕ Σ"ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΤΑΜΙ" ΕΙΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ...ΠΟΝΤΙΟΣ

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΡΟΥΧΑ, ΕΙΝΑΙ ....ΠΟΝΤΟΣ
Γράφει κι ΥΠΟγράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ

«Το πιο δυσάρεστο που μου έχει συμβεί στο θέατρο ήταν σε πρόβα που ετοιμαζόμασταν για την περιοδεία με το έργο του Σακελλάριου. Από χρόνια πριν ο πατέρας μου ήταν πάντα κοντά μου, του άρεσαν και τα ταξίδια.

Την τελευταία φορά που ετοιμαζόμασταν να πάμε περιοδεία στα νησιά, σε φάση πρόβας χτύπησε το τηλέφωνο και μου είπαν ότι ο μπαμπάς είχε ατύχημα με το αγροτικό.
Πηγαίνοντας να οργανώσει κάτι για την περιοδεία και μου είπαν ότι έγινε το ατύχημα και ο μπαμπάς έφυγε από τη ζωή. Αυτό ήταν αμείλικτα σκληρό, τρομακτικό για τη ζωή μου»!


Από αυτό και μόνο καταλαβαίνεις κάποιος από τι ρίζες ...δέντρο κρατάει!
Έχετε ακούσει πολλούς να αποκαλύπτουν τέτοιες πτυχές της ζωής τους;;;

Κι απ΄ την άλλη ο ΤΑΚΗΣ ΒΑΜΒΑΚΙΔΗΣ, είναι Πόντιος.
Όσοι είναι Πόντιοι, ή ζουν δίπλα σε Πόντιους, ή έχουν στη ζωή τους Πόντιους, αμέσως καταλαβαίνουν του λόγου το αληθές.
Έχασε τον πατέρα του, τις ρίζες του, σε τροχαίο με το αγροτικό και...
Είναι ο Τάκης Βαμβακίδης.
Ο Πρωταγωνιστής της σειράς του OPEN "ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΤΑΜΙ", φαίνεται πως αυτό που κάνει στην τηλεόραση, σε αυτή τη δουλειά του, όχι μόνο ξέρει και το κάνει ΩΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ, μα και ΩΣ ΠΟΝΤΙΟΣ!
Και ξέρετε γιατί;;;
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΖΕΙ Ο ΤΑΚΗΣ ΒΑΜΒΑΚΙΔΗΣ.
Κι επειδή έτυχε να τον γνωρίζω τον Τάκη, αντιλαμβάνομαι ακριβώς πως και τι ζει μέσα στις στιγμές που γυρίζεται αυτό το σίριαλ, που ναι μεν το φτιάχνει ο Μανούσσος Μανουσάκης, όμως το ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΚΕ και το ΠΛΗΡΩΣΕ ένας ΠΟΝΤΙΟΣ, σαν τον Τάκη.
Ο ΙΒΑΝ ΣΑΒΒΙΔΗΣ...
Και ξέρω πως αν κι ο Τάκης με τέτοια ψυχή, ή εγώ, ή κι άλλοι σαν και μας, αν είχαμε τα λεφτά, κι εμείς το ίδιο θα κάναμε.
Κοιτάς την φάτσα του στο σίριαλ, ακούς τα Ποντιακά του, αναπνέεις το χαμόγελο του κι ύστερα...
Ξέρεις πως ο ΤΑΚΗΣ ΒΑΜΒΑΚΙΔΗΣ, είτε μέσα ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΤΑΜΙ, είτε στη ζωή, είναι ΠΟΝΤΙΟΣ!
Τάκη σε αγαπάμε...
Προχώρα Ποντιακά...
Αμήν και συν Θεώ.

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: