Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019

Αυτό κι αν είναι ΑΓΙΟ, διά στόματος ΑΓΙΟΥ ....ΠΑΪΣΙΟΥ: "ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΝ..."

ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: "ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ"

Αυτό κι αν είναι ΑΓΙΟ, δια στόματος ΑΓΙΟΥ...
Και μάλιστα;;;
Του ΑΓΙΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ!
<<Τίποτε δεν είναι δικό μου αν είναι μόνο για μένα>>.......

Ο Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης (†1994), ο επίσκοπος Αθανάσιος Γιέφτιτς και ο ιερομόναχος Ισαάκ (†1998) στη μονή Σταυρονικήτα Αγίου Όρους (δεκαετία 1970)
(Πηγή: Ava Justin, vreme je isećak većnosti, Βελιγράδι 2006)...

Μια από τις σπάνιες φωτογραφίες του ΑΓΙΟΥ μας, που τον βλέπουμε με τον Επίσκοπο και τον Ιερομόναχο Ισαάκ, στη μονή Σταυρονικήτα του Αγίου Όρους!
Γύρω στα 50 χρόνια πριν και η μαγική ατάκα του, η ...ΑΓΙΑ, όπου μας λέει να μοιραζόμαστε.
Πως αν δεν δίνουμε αυτό που κατέχουμε δεν είναι δικό μας.
Δεν είναι μαγεία τα λόγια του;;;
Εγώ πάντως ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ.
Πράγματι, τίποτα δεν είναι δικό μου, αν είναι μόνο για ...πάρτι μου!
Έτσι και καλύτερα.
Αμήν και συν ...Θεώ!

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: