Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2019

ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΕΙΡΑΞΕΙ Ο ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ - Ή ΜΗΠΩΣ ...ΝΑΙ;

Ένα πουλάκι κελάηδησε και τι μου είπε, πηγαίνοντας προς το Πάρκο των Χρωμάτων....
Μου είπε πως εν τέλει ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΥ, δεν θα τα πειράξει τα πουλάκια του πάρκου Κατερίνης!
Κι αυτό που είπε, πως θα το κλείσει;;;
Τι θα κάνει του είπα;;;
Ρώτησα.
Όχι, μου απάντησε.
Έτσι το έκανε. Έριξε άδεια να πιάσει γεμάτα!
Τι;;;
Ναι, ήθελε να δει τι θα πει κι ο φίλος του ο Ηλίας του άλλου Πάρκου των Χριστουγεννιάτικου!
Εκείνος δεν θέλει να μπλέξει....
Βέβαια εγώ ξέρω το πως και το γιατί, δεν θέλει ο Τσολακίδης να ανέβει στο κανονικό πάρκο....
Οπότε ο Ηλίας μένει στον Καπνικό και το άλλο πάρκο...

ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΕΙΡΑΞΕΙ Ο ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ!
Αν και θα το ήθελε.
Κι όπως είπε το πουλάκι, ο Κούκος, δεν έχει φράγκα να βγάλει χρονιά, θα φορτωθεί και το κόστος του τι θα γίνει με αυτό το Πάρκο;;;;
Έχει πρόβλημα που δεν μπορεί να κάνει δουλειές, θα "ανοίξει" κι άλλες;;;
χα χα χα
Κι εγώ συμφώνησα και μένω εδώ.
ΆΣΧΕΤΑ: Αν στραβοξυπνήσει ένα πρωί ο Κουκοδήμος και του 'ρθει να το κλείσει, γιατί το έλεγε αυτό προεκλογικά!!!!

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: