Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2019

ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ: ¨ΚΙ ΕΓΩ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ...ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ"

Κάποτε, όταν ο στρατηλάτης Μέγας Αλέξανδρος, που είχε φτάσει προ των πυλών του βασιλείου της Περσίας, ο τότε βασιλιάς Δαρείος, ανησύχησε πολύ και έψαχνε τρόπους να δελεάσει τον Μακεδόνα στρατηλάτη.
Έστειλε λοιπόν πρέσβεις στον Αλέξανδρο, προσφέροντάς του τη μισή περσική αυτοκρατορία, δέκα χιλιάδες τάλαντα, τη θυγατέρα του ως σύζυγο και υπόσχεση φιλίας και συμμαχίας!
Αμέσως μετά ο Αλέξανδρος, συγκάλεσε σύσκεψη στη διάρκεια της οποίας ο στρατηγός Παρμενίων επέμεινε λέγοντας: Ούιτε που το είχε ονειρευτεί αυτό ο πατέρας σου ο Φίλιππος. Εγώ αν ήμουν Αλέξανδρος θα δεχόμουν. – Κι εγώ, αν ήμουν Παρμενίων θα δεχόμουν, απάντησε κοφτά ο Αλέξανδρος. Και μετά από αυτό, απέρριψε την πρόταση του Δαρείου και κατέκτησε όλο τον τότε γνωστό κόσμο.
Ιστορικό δίδαγμα: Ο ηγέτης δεν λογαριάζει ούτε συμβούλους ούτε παρατρεχάμενους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: