Κυριακή 28 Ιουλίου 2019

ΚΥΡΙΕ ΥΦΥΠΟΥΡΓΕ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΟΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΙ "ΕΡΩΤΕΣ" ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ...ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ

Να το Tweet των Tweet...
<<Από τις δημόσιες συχνότητες, της τηλεόρασης και της ραδιοφωνίας, είχα την ευκαιρία σήμερα να εξηγήσω ότι το υφυπουργείο επί θητείας μου θα είναι "αθλητισμού" κι όχι υπουργείο ποδοσφαίρου ή μπάσκετ μόνο>>!

Λευτέρης Αυγενάκης
Υφυπουργός Αθλητισμού
να το τουίτ του Υφυπουργού ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ κι όχι ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΜΠΑΣΚΕΤ Ελλάδος
Αυτό είχα χρόνια να το ακούσω.
Το είπε ή τα αυτιά μου βουίζουν;;;
Μήπως δεν ακούω καλά;
Είπε ο Υπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, πως το Υφυπουργείο του θα ξαναγίνει Υφυπουργείο Αθλητισμού;
Κι όχι ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ή ΜΠΑΣΚΕΤ;;;
Λέω να μπήξω τα γέλια.
Όμως...
Όμως δεν το κάνω.
Και ξέρετε γιατί;
Επειδή είναι νέος και δεν ξέρει.
Επειδή είναι νέος και θα μάθει.
Ακόμα δεν έχει ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΘΗΝΟΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ....
Κι έχει μόνο, στίβους, θάλασσες, πόλο, κολύμβηση, κλπ κλπ...
Είναι καλοκαίρι.
Κάτσε κύριε Υπουργέ να αρχίσει το πρωτάθλημα των Πρωταθλημάτων και θα δεις.
Εγώ ξέρω πως η δήλωση σου αυτή, απλά θα μείνει στα αρχεία της Google...
Κι εσύ, όπως και οι άλλοι, θα γίνεις ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΟΜΠΑΣΚΕΤ.
Όμως, ας σε αφήσω να ζήσεις το όνειρο σου.
Καλοκαίρι δεν είναι;;
ΟΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΙ "ΕΡΩΤΕΣ" ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ...ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ.
Δυστυχώς...
Έχω μάρτυρες εσάς ΠΥΡΡΙΧΙΣΤΕΣ και αναγνώστες μου, έτσι;;;;

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
 www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: