Κυριακή 28 Ιουλίου 2019

ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ, ΣΤΗ ΖΕΣΤΗ ΟΧΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ, ΟΥΤΕ ΓΙΑ ...ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ!

ΟΧΙ ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΥΣΩΝΑ...
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΟΔΗΓΩ, ΜΗ ΜΕ ΞΕΧΝΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ.
Εγώ είμαι σκύλος.
Και δεν ξέρω να βάζω μπρος, ή να οδηγώ, ή να πατάω γκάζι.
Ή να
...ξεκλειδώνω.
Δεν ξέρω...
Και τώρα που έχει τόσες ζέστες, μη με αφήνεις στο αμάξι σου μέσα, όταν πας για ψώνια στο σούπερ μάρκετ, ή όπου αλλού.
Δεν πρέπει να το κάνεις, γιατί μπορεί να είμαι ζωάκι, όμως κι εγώ έχω ψυχή.
ΕΙΜΑΙ ΖΩΑΚΙ ΚΙ ΕΧΩ ΨΥΧΗ, ΜΗ ΜΕ ΞΕΧΝΑΣ ΣΤΙΣ ΖΕΣΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ, ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ ΣΟΥ ΤΟ ΜΙΚΡΟ!
Νομίζω πως αν το κάνεις, είναι ...έγκλημα!
Μπορεί να πάθουμε τίποτα...
ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ, ΣΤΗ ΖΕΣΤΗ ΟΧΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ, ΟΥΤΕ ΓΙΑ ...ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ!
Ούτε και τον χειμώνα βέβαια, έτσι;;;

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: