Τρίτη 6 Αυγούστου 2019

ΝΑ ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΚΑΙ ...ΑΘΛΗΤΙΚΑ

ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ, ΓΙΩΤΑ ΚΟΥΡΤΗ, ΓΙΩΤΑ ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ ΚΑΙ ΤΑΣΟΥΛΑ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΑΝ ΣΤΑ "ΜΕΓΑΛΑ ΣΑΛΟΝΙΑ" ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ - ΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ...ΠΟΛΙΤΙΚΟ
Τόσοι και τόσοι αναγνώστες του ΠΥΡΡΙΧΙΟΥ, μου ζητήσατε να βάλω φωτογραφίες από τις ΚΥΡΙΕΣ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ της ΠΙΕΡΙΑΣ, που μας τίμησαν φορώντας φανέλες ομάδων Α' Εθνικής στο άθλημα τους.
Κι εγώ;;;;

Κι εγώ αμέσως το έκανα...
Έχω την ΓΙΩΤΑ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΗ, με το Νο 14 με τη φανέλα της Εθνικής Ελλάδος Γυναικών....
Έχω την ΓΙΩΤΑ ΤΗΝ ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ, να παίζει όπως πάντα με το Νο 10 στη φανέλα της, με την Καλαμαριά και την Πτολεμαΐδα, τους ΔΥΟ ΑΠΟΛΛΩΝΕΣ της Ζωής της, σε Α' Εθνική.
Έχω την ΤΑΣΟΥΛΑ ΤΗΝ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ με την φανέλα του ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ....
Απολαύστε τες...

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis




Δεν υπάρχουν σχόλια: