Τρίτη 6 Αυγούστου 2019

ΈΧΕΤΕ ΔΕΙ ΠΙΟ ...ΑΓΑΠΗΣΙΑΡΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΚΥΛΟΥ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ...ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ;;;;

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ...ΚΛΙΚ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΣ ΠΟΖΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ...ΖΩΑΚΙ
Και δεν είναι που ο φίλος μου ο ΘΩΜΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΆΔΗΣ είναι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΣΚΥΛΩΝ...
Τα ΛΑΤΡΕΥΕΙ κι όλας κι εγώ αυτό το γουστάρω στον Θωμά απίστευτα.
Γιατί υπάρχουν και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ, όχι μόνο σκύλων μα και ...ανθρώπων, που δεν αγαπούν μήτε τ' άντερα τους και το κάνουν μόνο για τα λεφτά.
Εγώ ξέρω πως...
Ξέρω πως ο Θωμάς λεφτά έχει από το ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ και το ΕΜΠΟΡΙΟ που κάνει εξ αυτού, άρα;;;;

Άρα, ο Θωμάς δεν χρειαζόταν να κάνει τον ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΣΚΥΛΩΝ, αν δεν το αγαπούσε αυτό απίστευτα.
Και εγώ, επίσης γουστάρω...
Τώρα.
Θα έρθω στη φωτογραφία...
ΈΧΕΤΕ ΔΕΙ ΠΙΟ ...ΑΓΑΠΗΣΙΑΡΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΚΥΛΟΥ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ...ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ;;;;
Έ, πείτε  μου ρε ΠΥΡΡΙΧΙΣΤΕΣ;;;
Εγώ πάντως όχι και γι' αυτό την έβαλα...
ΘΩΜΑ, ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΓΑΠΗ, ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ.
Γιατί όχι και περισσότερη από την 1η Σεπτεμβρίου που θα ορκιστείς ΝΕΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ;;;
Οκ;;;

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: