Κυριακή 4 Αυγούστου 2019

ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΓΚΑΛΙΑ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΚΗΣ ΑΜΒΡΟΣΙΑΔΗΣ;;;;


ΤΟ ΚΟΥΙΖ ΣΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΟΥ ...ΚΟΥΚΟΥ
Μήπως κάποιος μπορεί να μου πει ποιος από τους δυο, δεξιά μου κι αριστερά μου είναι ο ΜΑΚΗΣ ΑΜΒΡΟΣΙΑΔΗΣ;;;
Εγώ ξέρω...
Εσύ;;;
Μήπως ξέρεις να...

Να μου πεις ποιος από τους δυο είναι ο Μάκης Αμβροσιάδης, ποιος είναι από την Εξοχή και πως λέγεται ο άλλος από τους δυο που έχω στην αγκαλιά μου...
ΕΓΩ ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ, ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΥΟ;;;
Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΧΕΙ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΓΛΕΝΤΙ ΤΟΥ ΚΟΥΚΟΥ ΤΟΝ ΜΑΚΗ ΑΜΒΡΟΣΙΑΔΗ.
ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΓΚΑΛΙΑ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΚΗΣ ΑΜΒΡΟΣΙΑΔΗΣ;;;;
Χα χα χα
Ξέρω, πως σας μπέρδεψα.
Οι επώνυμοι Κατερινιώτες ξέρετε ποιοι είναι έτσι;;;;
χα χα α
Μέχρις εδώ.
Δε σας βοηθάω...

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: