Τετάρτη 7 Αυγούστου 2019

Η Τζένη Καρέζη ήταν όμορφη, ήταν έξυπνη, ήταν ταλαντούχα, ήταν... ήταν... αλλά κορυφαία ήταν ...ΓΥΝΑΙΚΑ!

ΟΧΙ ΚΑΙ, ΑΠΛΩΣ ΜΙΑ ...ΓΥΝΑΙΚΑ Η ΚΑΡΕΖΗ; ΗΤΑΝ Η, ΓΥΝΑΙΚΑ!!!!
ΓΥΝΑΙΚΑ....
Τι λέξη κι αυτή;;;;
Μια μόνο λέξη, που λέει τόσα;;;;
Δεν ξέρω πως το αντιλαμβάνεται ο κάθε άνθρωπος ή καλύτερα ο κάθε άντρας, μα εγώ...

Να τι είπε μια γυναίκα, για την ...ΓΥΝΑΙΚΑ - "Κρύβει τόσα πολλά αυτή η λέξη, που εμένα μου φτάνει"....
Κι εμένα μου φτάνει...
Για κάποιες γυναίκες τις φτάνει και εμάς μας περισσεύει...
Τι έβγαζε στο σανίδι, στον κινηματογράφο, στη ζωή αυτή η γυναίκα;;;
Απίστευτο.
Τι να πρωτοθυμηθώ;;;
Ας θυμηθώ το τελευταίο του ΑΓΓΕΛΟΥ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ που είπε στην ΕΛΕΝΑ ΚΑΤΡΙΤΣΗ στην εκπομπή της στην ΕΡΤ1...
"Ήταν τόσο όμορφη όταν θύμωνε... Όταν μιλούσαμε πολιτικά ατελείωτα βράδια στο σπίτι της, εμένα και τον  Κώστα (Καζάκο) μας έλεγε - Είστε ...ΚΟΜΟΥΝΙΣΜΕΝΟΙ, εκ του ...ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΙ"...
Αυτή η γυναίκα ήταν όμορφη, ήταν έξυπνη, ήταν ταλαντούχα, ήταν δυνατή, ήταν μάνα, ήταν σύζυγος, ήταν αδερφή, ήταν φίλη, αλλά κορυφαία ήταν ...ΓΥΝΑΙΚΑ!
ΓΥΝΑΙΚΑ...

Αυτή η γυναίκα ήταν όμορφη, ήταν έξυπνη, ήταν ταλαντούχα, ήταν... ήταν... αλλά κορυφαία ήταν ...ΓΥΝΑΙΚΑ!

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: