Τετάρτη 7 Αυγούστου 2019

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ...ΠΑΟΚ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ...ΕΘΝΙΚΗ, ΤΟ ...ΣΗΚΩΣΕ ΚΙ ΟΛΑΣ

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΙΚΟΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ...ΠΑΟΚΑΡΑΣ;;;;
Άσε που είναι και φίλος μου.
Πήγε να δει ΠΑΟΚ και ΕΘΝΙΚΗ και ξανά ΠΑΟΚ και ξανά ΕΘΝΙΚΗ....
Είναι οι δυο ομάδες του.
Να μην πω ΤΡΕΙΣ.
Να βάλω και τον ΠΙΕΡΙΚΟ καθώς είναι και ο ΠΙΕΡΙΚΟΣ η ομάδα της καρδιάς του γιατί το ξέρω.
Έ, αφού σας είπα πως είναι ΦΙΛΟΣ μου!!!
ΚΟΥΙΖ - ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΙΚΟΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΠΑΟΚΑΡΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΣΗΚΩΣΕ ΚΙ ΟΛΑΣ;;;
Απάντηση...
Βέβαια είναι ο ΑΝΡΕΑΣ Ο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΩΝ ΠΙΕΡΙΑΣ και φίλος μου.
ΕΔΩ ΣΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΤΡΟΠΑΙΟΥ ΣΤΟ EURO 2004 ΑΠΌ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ, ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΧΗΓΟ ΘΟΔΩΡΗ ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟ ΤΟΥ...
ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
Και λατρεύει ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑΣ.
Όπου κι ότι με Εθνική, ο Ανδρέας εκεί.
Και εγώ, τι να κάνω εγώ...
Πονάω, αλλά τον αφήνω.
Πονάω που δεν μπορώ να πάω μαζί του, γιατί δεν με παίρνει μαζί του.
χα χα χα
ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ ΣΟΥ...

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: