Τετάρτη 7 Αυγούστου 2019

Ο ΜΑΚΗΣ ΒΕΛΕΝΤΖΑΣ ΉΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ...ΤΣΟΛΙΑΣ!

ΡΕ ...ΤΣΟΛΙΑ ΜΑΚΗ ΕΙΣΑΙ Ο ...ΒΕΛΕΝΤΖΑΣ ΤΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΡΕ;;;
Ναι, είναι ο ΜΑΚΗΣ Ο ΒΕΛΕΝΤΖΑΣ ο δικός μας, ο ΤΣΟΛΙΑΣ!
Στην ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ ο λεβέντης φίλος μου ΜΑΚΗΣ που χαίρομαι που όχι μόνο είναι φίλος μου, μα και ότι, μας έκανε τόσες φορές χαρούμενους.
Ο ΜΑΚΗΣ ΒΕΛΕΝΤΖΑΣ ΉΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΙΕΡΙΚΟΥ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ...ΤΣΟΛΙΑΣ!
Έ, ναι...
Αυτός είναι ο Μάκης που ήταν μέλος εκείνης της μεγάλης ομάδας με Χελιδώνη, Βαφείδη, Πετρίδη, Σεϊταρίδη, Παπαπέτρου, Χοτοκουρίδη και των άλλων παιδιών, που έπαιξαν στην Α' ΕΘΝΙΚΗ για ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ!
Μια φορά και ...πάπαλα!
Για άλλους λόγους.
Άλλη φορά θα....

Θα τους αναλύσω.
Τώρα;
Είναι η άλλη πλευρά του αγαπημένου Μάκη μας του Βελέντζα ή αλλιώς του ΨΗΛΟΥ!
Ά, ρε Μάκη, κάναμε παρέα, βγαίναμε έξω και τον έβαζα αυτόν κάτω από το πεζοδρόμια κι εγώ πάνω, να κάνω τον ψηλό, ή να μη δείχνω πως είμαι κοντός!
χα χα χα
Μπροστά του, έτσι;;;
Γιατί δεν είμαι κοντός εγώ. Ο ΜΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΥΨΗΛΟΣ!
ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Και ο Βελέντζας ο λεβέντης υπηρέτησε στην ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ ΦΡΟΥΡΑ και στην Φωτογραφία του, είναι με τον ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ τον ΣΑΡΤΖΕΤΑΚΗ, εκεί στο Πολυτεχνείο!
Δεν είναι λεβέντης;;;;
Γεια σου Μάκη.
Χαίρομαι που είσαι φίλος μου...

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: