Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ: ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΥΛΗ ΠΕΡΑΣΑ ΠΡΙΝ 43 ΧΡΟΝΙΑ, ΑΝ ΕΠΕΣΤΡΕΦΑ ΣΤΟ '76, ΠΑΛΙ ΘΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΠΕΡΝΟΥΣΑ

Ήταν πριν 43 χρόνια...
Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ "ΣΧΟΛΗ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ"....
<<Αυτήν την Πύλη πέρασα μια ημέρα σαν τη σημερινή (22 Σεπτεμβρίου 1976) κυνηγώντας το όνειρό μου...
Απ´την ίδια Πύλη βγήκα νέος Ανθυπίλαρχος μετά από τέσσερα χρόνια και ξεκίνησα το “ταξίδι” μου στο Στρατό, με πολύ αγάπη γι´αυτό που θα έκανα, με πολλά σχέδια, όνειρα και φιλοδοξίες...
42 χρόνια μετά, έχοντας ήδη αρχίσει ένα νέο “ταξίδι”, είμαι βέβαιος ότι αν επέστρεφα στην αρχή, πάλι από αυτήν την Πύλη θα ξεκινούσα>>...


ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ ΜΑΝΩΛΑΣ, ΤΩΡΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ...

Ένα απίστευτα όμορφο μήνυμα για τα 43 χρόνια από την είσοδο του στο στρατό, του ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΑΝΕΣΤΗ ΜΑΝΩΛΑ, με λόγια γεμάτα αγάπη.
Λόγια γεμάτα γεμάτα.

Για ένα ταξίδι 43 χρόνων, που τον έφερε, να δώσει και στον τόπο του, πράματα.
Γιατί μπορεί πριν 43 χρόνια να μπήκε ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ, όμως βγήκε ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ και σήμερα με την αξία του, τον ψήφισαν οι συνπολίτες του ΔΗΜΑΡΧΟ!
Κι εγώ μπορεί να είμαι αυστηρός ως κριτής του, των πρώτων στιγμών του στην Δημαρχειακή πολυθρόνα, όμως...
Όμως, από έναν ΕΛΛΗΝΑ του ΒΕΛΗΝΕΚΟΥΣ ΑΥΤΟΥ, γιατί;;;
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ;;;
Στρατηγέ, με τις υγείες σου, και να χαίρεσαι την οικογένεια σου!
Ά, ναι.
Και καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σου ως Δήμαρχος.

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis


Δεν υπάρχουν σχόλια: