Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019

ΘΕΕ Μ' ΠΟΙΣΟΝ ΜΕ ΊΝΤΙΑΝ ΘΕΛ'ΤΣ, ΜΟΝΟΝ'Σ ΣΟΝ ΤΟΠΟ Μ' ΑΦ'Σ ΜΕ - ΑΧ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΕΚΕΙ...

ΘΕΕ ΜΟΥ ΔΕΙΞΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ
ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΚΑΝΕ ΘΑΥΜΑ ΣΟΥ
ΚΆΝΕ ΜΕ ΠΟΤΑΜΟΠΕΤΡΑ ΒΑΡΕΙΑ ΣΕ ΚΑΤΑΡΑΧΤΗ
ΚΑΝΕ ΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ...
ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΑΦΗΣΕ ΜΕ!!!
ΑΧ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ!
<<Θεέ μ' Δείξον τη δύναμη Σ'! 
Χριστέ μ' ποίσον το θάμα Σ'! 
Ποίσον με ποταμόπετραν βαρύν τη καταράχτε, 
Ποίσον με σπέλιας κατωθύρ' 'ς σην Γην καταχωμένον, 
Ποίσον μ' αν θέλ'τς, μικρόν λιθάρ', αν θέλ'τς, ποίσον με χώμαν.
Θεέ μ' ...ποίσον με ίντιαν θέλ'τς...
Μόνον'ς σον τόπο μ' άφ'ς με>>!

Ώ, τι προσευχή.
ΘΕΕ Μ' ΔΕΙΞΟΝ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ Σ΄- ΧΡΙΣΤΕ Μ' ΠΟΙΣΟΝ ΤΟ ΘΑΜΑ Σ'

Προσευχή για μας τους ΠΌΝΤΙΟΥΣ.
Από εμάς τους Πόντιους, μήπως και γίνουμε καλύτεροι!
Γιατί ο Θεός, είναι Ένας κι εμείς απλά ...ανθρωπάκια!
Θεέ μ' Δείξον τη δύναμη Σ'!
Χριστέ μ' ποίσον το θάμα Σ'!!!!!!!!

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis


Δεν υπάρχουν σχόλια: