Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019

ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΑΡΧΕ, Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ Η ΚΥΡΑ ΜΑΡΟΥΛΑ, ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ...ΚΛΑΙΩ

Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗ

Ρε ...μέτριοι, της ΒΟΡΕΙΑΣ ΠΙΕΡΙΑΣ, που γλείφοντας τον κάθε Δήμαρχο, νομίζετε πως κάτι κάνετε, να σας πω κι αυτό....
Ρε σεις, ΕΓΩ ΣΕΒΟΜΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΛΉΠΤΟΜΑΙ τον νυν Δήμαρχο Πύδνας Κολινδρού, Ανέστη Μανώλα, περισσότερο από σας.
Γιατί;;;
Εμένα η μάνα μου η ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ που ήταν ο ήρωας μας, γιατί μας έκανε ανθρπώπους, η ΚΥΡΑ ΜΑΡΟΥΛΑ η ΠΟΝΤΙΑ ΜΑΝΑ ΜΟΥ, μου έλεγε πάντα πως...

ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΚΛΑΙΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ, ΕΚΕΙΝΟΣ ΣΕ ΑΓΑΠΑ...
Και ξέρετε γιατί;;
Μόνο εκείνος θέλει να σε κάνει καλύτερο και δεν σε χαϊδεύει, αφήνοντας σε στη μετριότητα.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ, ναι.
Είναι ένας ΕΛΛΗΝΑΣ, που ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.
ΝΑΙ.
Κι η πατρίδα τον έκανε ΣΤΡΑΤΗΓΟ...
Όμως, τώρα είναι ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΑΣ ρε γλυφτρόνια!
Και θα πρέπει εδώ να παραδεχτούμε κάτι.
Ο ΤΟΠΟΣ ΣΑΣ ΕΚΕΙ ΒΟΡΕΙΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ "ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ" ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΝΕΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΟΣ!
Άρα;;;
Εγώ τι του είπα του ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΑΣ;;;
Να γίνει ΔΗΜΑΡΧΟΣ και να κάνει πολιτική και να αφήσει για λίγο το χιτώνιο στην κρεμάστρα!
Άλλο πολιτική κι άλλο Στρατός.
Αυτό μας το μάθανε οι ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ σαν τον ...ΣΤΡΑΤΗΓΟ!
Που πρόσφεραν στην πατρίδα.
Γλειφτρόνια;;;
Τι να κάνουμε ρε; Όλοι δεν κάνουν για όλα...
ΣΚΈΨΟΥ ΡΕ ΠΩΣ Ο ΔΟΜΑΖΟΣ, Ή Ο ΚΟΥΔΑΣ, Ή ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΗΣ, ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΚΙ ΑΠΕΤΥΧΑΝ!
Άλλο πολιτική κι άλλο στρατός.
Και να ξέρετε κάτι. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΙ ΟΧΙ ΜΕ ΛΟΓΙΑ!
Και ΣΤΡΑΤΗΓΕ ή ΔΗΜΑΡΧΕ, ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΔΗΜΑΡΧΕ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ, ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ...ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ!
Ή ΓΛΕΙΦΤΡΟΝΙΑ! Ή ΓΛΥΦΤΡΟΝΙΑ...
Επίσης ΣΤΡΑΤΗΓΕ ΜΟΥ, άκου κι αυτό....
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΕΚΕΙ, ΕΙΧΑΜΕ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ, ΘΑ ΕΔΙΩΧΝΕ ΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΓΑΛΑΖΙΟΡΟΖ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.
ΟΠΟΤΕ, ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ, ΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΥΠΟΛΕΙΠΤΟΜΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ...ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΥΔΝΑΣ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ, ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΈΡΔΙΣΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ...ΕΓΡΑΨΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑ!
ΥΓ: Αυτό το γράμμα μου, γιατί κάποιοι με βρίζουν, για να γλείψουν τον Στρατηγό που έγινε Δήμαρχος, όμως, να ξέρουν πως είναι και λίγοι και ...λίγοι, για να παίξουν την αλήθεια.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΑ ΝΙΚΑ.
Αυτά...

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ke@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: