Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2019

ΜΑΓΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ "ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΕΣΤΩ ΤΟ 51% ΑΠ' ΟΤΙ ΕΞΑΓΓΕΙΛΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ;

ΕΞΑΙΡΕΙΤΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΡΟΛΟ, ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ ΜΟΥ
<<ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ για όσους ανέλαβαν καθήκοντα στο νέο δημοτικό συμβούλιο αλλά και στα τοπικά Κατερίνης.
Είμαι σίγουρος ότι όλοι, μα όλοι, μηδενός εξαιρουμένου έχετε "κατέβει" στον στίβο της πολιτικής της τοπικής αυτοδιοίκησης με πολύ καλές και ταυτόχρονα αγαθές προθέσεις.

Είμαι σίγουρος ότι στη πορεία θα προσπαθήσετε να μην αλλάξει αυτό, να εργαστείτε στο μέτρο του δυνατού αλλά και να υπερβάλλετε εαυτόν αν χρειαστεί, ώστε να έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα θετικό για τους πολίτες και την πόλη τους, συμπεριλαμβανομένων όλων των δημοτικών διαμερισμάτων.
Είμαι σίγουρος επίσης ότι θα προσπαθήσετε να ενεργοποιήσετε και άλλους μη εκλεγμένους αλλά ενεργούς πολίτες προς την κατεύθυνση αυτή, διότι κανένας δεν περισσεύει.
Η αλήθεια είναι πως οι πολίτες, κάποιες φορές, (ίσως) περιμένουν τα πιο περίεργα πράγματα.
Προσωπικά δηλώνω ότι δεν θα περιμένω στη "γωνία" κανέναν από εσάς, εκτός από καραμπινάτες οφθαλμοφανείς κακές συμμετοχές.
Ελπίζω να μην βάλατε τον πήχη πολύ ψηλά σε σχέση με τις δυνατότητες!
Προσωπικά πιστεύω ότι εφόσον καταφέρετε να υλοποιήσετε, ο καθένας από εσάς, το 51% από όσα εξαγγείλατε θα είμαστε όλοι κερδισμένοι.
Καλό κουράγιο και δύναμη για καλή επιτυχία>>.

Ένας πολίτης.

Αυτό το έγραψε ένας φίλος, ας πούμε πως τον λένε ΔΗΜΗΤΡΗ και, υπογράφει ως Ένας πολίτης.
Κι εγώ, τι να πω παραπάνω από ότι αυτός;;;;
ΜΑΓΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ "ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΕΣΤΩ ΤΟ 51% ΑΠ' ΟΤΙ ΕΞΑΓΓΕΙΛΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ;
Για να είμαστε όλοι κερδισμένοι;;;;
Ναι.
Συνυπογράφω ως κι εγώ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ!

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: