Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2019

ΜΟΡΦΑΚΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ: "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΨΗΦΙΣΑΝ

Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή και μεγάλη ευθύνη για μένα η απόφαση του Δημάρχου Κατερίνης Κώστα Κουκοδήμου να μου αναθέσει καθήκοντα αντιδημάρχου.
Μια θέση που θα υπηρετήσω με συνέπεια προς όφελος του Δήμου και των δημοτών.

Αισθάνομαι για ακόμη μια φορά, μετά την εκλογή μου στο νέο δημοτικό συμβούλιο, να ευχαριστήσω τους δημότες που με τίμησαν με την ψήφο τους, την οικογένειά μου που είναι το στήριγμά μου και σ’αυτή την εξαιρετικά σημαντική στιγμή και φυσικά τον Δήμαρχο Κατερίνης Κώστα Κουκοδήμο που με εμπιστεύθηκε.
Είμαι αποφασισμένος να εργαστώ για να δικαιώσω τις προσδοκίες όλων και να ανταποκριθώ στα καθήκοντά μου.

Μορφακιδης Δημήτρης
Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Διοικητικών υπηρεσιών

Δεν υπάρχουν σχόλια: