Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019

ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ...ΗΛΙΟ!!!

<<Αφιέρωμα σε μιά συνομιλία με τον ΗΛΙΟ. Είμαι τυχερός. Ξυπνώ πολύ νωρίς. Την ώρα που ο ορίζοντας χρωματίζεται και η λάμπα του στύλου αρχίζει να ξεθωριάζει .Μου αρέσει το μεταίχμιο του περάσματος από το σκοτάδι στο φως. Λατρεμένη ώρα γιατί μου μιλάει μόνο το χρώμα Εκείνη την στιγμή δεν θέλω τον ήλιο. Όμως όταν ξεμυτίσει ο Ήλιος, νοιώθω οτι μετατρέπομαι σε Σαμάνο που θέλει να προσκυνήσει τον θεό Ήλιο,για μια καινούργια ημέρα που μας χαρίζει. Δεν μου αρέσει ο ήλιος του ανεφου κατακαλόκαιρου. Είναι υπερόπτης. Δεν σου επιτρέπει να τον κοιτάς στα μάτια. Σε νικάει. Στρέφεις το βλέμμα σου αλλού. Λατρεύω, όμως τον ήλιο του Σεπτέμβρη!!. Σε χαϊδεύει. Σε κοιτάζει στα μάτια και συνομιλεί μαζί σου. Σαν να θέλει να σου εξομολογηθεί, προτού οδηγηθεί στον Μαρασμό. Αν αυτό είναι η μελαγχολία του Σεπτέμβρη μου αρέσει>>.

Χρήστος Κοτζαμανίδης
Καθηγητής ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ - Προπονητής Χάντ μπολ

Δάσκαλε, δε μας συνήθισες σε τέτοια κείμενα.

Νομίζω πως είναι από τα καλύτερα σου.
Ακόμα και από τα επιστημονικά σου γραπτά, που ξέρω πόσο τα λατρεύεις.
Όμως, αυτό το σημερινό σου, είναι πανέμορφο.
Να, γιατί θέλω να το ζήσουν κι οι ΠΥΡΡΙΧΙΣΤΕΣ μου, με την ψυχή σου.

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: