Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΠ' ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ...ΚΑΡΕΚΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ - ΠΩ ΠΩΩΩΩ

ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΡΕΚΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ...ΚΑΤΣΕΙ, ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ...ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ!
Του Δημήτρη Π. Κεραηλίδη

Να σας πω κάτι;;;
Κάτι μου λέει πως ο ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΣ ήρθε για να μείνει, αν τον ....αφήσουν!
Ποιοι;;;
Χα χα χα
Κοιτάχτε τι τους είπε χθες στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Πως τα φράγκα για το χτίσιμο του γραφείου του, τα βάζει από τον ....τσόπο του!
χα χα χα
Ρε σεις;;;
Πήρατε χαμπάρι πως σας δουλεύει;;;
ΡΕ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ...!

Σας δουλεύει ο Κούκος.
Εγώ δεν έχω δει ΔΗΜΑΡΧΟ σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ να πλερώ για να κάτσει σε καρέκλα!
χα χα χα
ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΡΕΚΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ...ΚΑΤΣΕΙ, ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ...ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ!
ΧΑ ΧΑ ΧΑ
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ;;;
Ρε, τους είπε πως ΠΛΕΡΩ για να χτίσει, που χτίζει δηλαδή το γραφείο του, κι εκείνοι απλά τον κοιτούσαν.
Ακόμα κι ο ΧΙΟΝΙΔΗΣ.
Θα μου πεις τι να έλεγε ο Σάββας και κυρ Σάββας, όταν ΕΧΤΙΣΕ εκεί στον ΠΡΩΤΟ ΟΡΟΦΟ ...ΣΟΥΛΤΑΝΑΤΟ, όχι ΓΡΑΦΕΙΟ!
Άρα;;;
Τουμπεκί όλοι ψιλοκομμένο.
ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΡΕ ΚΟΥΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ ΣΟΥ.
Βέβαια, στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό κι εγώ θα κάνω ταμείο για πάρτι σου στο τέλος της 4ετίας!
Όσο για το ότι εσύ με τιμολόγια πληρώνεις να χτίσεις το γραφείο με μάρμαρα και ξύλα, κουκλί, αυτό, θα το απολαύσουμε και οικονομικά, ταμειακά και οφθαλμικά, αφού το τελειώσεις και αράξεις!
Μέχρι τότε;;;
Οψόμεθα εις Φιλίππους!
χα χα χα

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: