Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019

ΓΝΩΣΤΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΙ Ο "ΙΒΑΝ" Ο ...ΤΡΟΜΕΡΟΣ

H ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ...ΙΒΑΝ ΣΑΒΒΙΔΗΣ
<<Χαχαχαχα χαχαχαχα!
Απίστευτο ελληνικό δημόσιο!
Που λέτε εγώ σήμερα είχα τη φαεινή ιδέα να ασχοληθώ με τον ΕΝΦΙΑ ενός πελάτη για να υπογραφεί ένα συμβόλαιο.
Ο υπάλληλος του Δήμου, ενός Δήμου της Θεσσαλονίκης, αρμόδιος γι' αυτά τα θέματα με εξυπηρέτησε απροσδόκητα άψογα!
Και πάνω που είχα ενθουσιαστεί (με το αυτονόητο) κι ετοιμαζόμουν να δώσω χίλια συγχαρητήρια στον υπάλληλο, μου ήρθε κατακούτελα η κεραμίδα!


-Μισό λεπτό μου λέει, να σας δώσω τον Ιβάν!
-Τον Ιβάν; Επαναλαμβάνω εγώ κι αρχίζω να τρέμω σύγκορμη! Είναι εκεί ο Ιβάν; Κι εσείς ξέρετε ότι είμαι Παοκτσού και θα μου τον δώσετε στο τηλέφωνο;
-Και τί με νοιάζει εμένα κυρία μου αν είστε Παοκτσού; Και Αρειανού να είστε, πάλι θα σας τον δώσω...
-Μα δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε. Δίνετε τον Ιβάν σ' όποιον τηλεφωνεί; Τί είναι σήμερα; Η ημέρα των θαυμάτων;
-Μα τί σχέση έχουν τα θαύματα κυρία μου με τον Ιβάν;
-Μα εσείς θα με τρελάνετε κύριε! Αν δεν είναι θαύμα αυτό, ποιο είναι; Είναι ο Ιβάν Σαββίδης στον Δήμο σας και τον δίνετε να μιλάει στο τηλέφωνο με όποιον σας καλεί;;;
-Ποιος Ιβάν Σαββίδης κυρία μου; Ο ΙΒΑΝ που έχει ο λογαριασμός του Δήμου μας στην Τράπεζα! Αυτόν τον Ιβάν θα σας δώσω!
Σημειώστε σας παρακαλώ!!!
Ο υπάλληλος μάλλον δεν άκουσε τον θόρυβο που έκανα πέφτοντας κάτω από την καρέκλα μου, από τα γέλια!
Εγώ όμως τον άκουσα που σιγομουρμούρισε:
Ααα, πάλι σε τρελή έπεσα!
Χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα χαχαχαχα!
Δεν έχω λόγια!
Έχω χάσει τη λαλιά μου έκτοτε!
Αθάνατο ελληνικό δημόσιο! Αθάνατοι δημόσιοι υπάλληλοι!
Αθάνατος Ιβάν!
Και για να μη ξεχνιόμαστε: ΠΑΟΚ ΟΛΕ>>!


Αλεξάνδρα Γωγούση και φίλη....
Δικηγόρος Θεσσαλονίκης

Ρε τι έπαθε το φιλαράκι μου η Αλεξάνδρα.
Κι εγώ που έλεγα πως θα μου δώσει κι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ για ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΤΑΜΙ, ρε τι έπαθα κι εγώ.
Είπα....
Με την Αλεξάνδρα παρέα ο ΙΒΑΝ, θα μου κάνει κι εμένα σίριαλ το βιβλίο μου η ΠΟΝΤΙΑ ΜΑΝΑ...
Γιατί όχι;;
Όμως, αντί για τον ΙΒΑΝ, ο υπάλληλος έδωσε στην Αλεξάνδρα τον ΙΒΑΝ τον άλλον, τον ΤΡΟΜΕΡΟ!
χα χα χα

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: