Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019

ΕΙΡΗΝΗ ΑΣΗΜΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠ' "ΤΟ ΑΛΛΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ" ΣΤΟ "THE VOICE" ΓΙΑΤΙ ΤΟ "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" ΕΙΝΑΙ ...ΛΙΓΟ

ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ, ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΦΩΝΑΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ.... ΠΡΩΧΩΡΑ ΚΙ ΑΝΕΒΑ ΨΗΛΟΤΕΡΑ
ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΜΕ, ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΗ ΜΑΣ
Γράφει κι ΥΠΟγράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΗΣ

<<Τιμή μεγάλη για μένα να γράφονται τόσο όμορφα λόγια για το άτομο μου.
Άνθρωποι που με στήριξαν και με στηρίζουν σε καθε βήμα μου!
Dimitrios Kerailidis το ευχαριστώ είναι λίγο! 
Δεν ξεχνώ ποιοι ήταν εκεί από την αρχή! 
Ζωη Λυκοπουλου ευχαριστώ για τον υπέροχο αυτό χρόνο συνεργασίας εύχομαι να ακολουθήσουν πολλά ακόμη χρόνια. 
Να δώσεις στον Μιχάλη την αγάπη μου και ένα ευχαριστω, ξέρει αυτός.
Το άλλο Καφενείο, μπορεί να πει κανείς πως είναι το σπίτι μου στη Κατερίνη. 
Ένας χώρος που αγαπώ πολύ για τόσους πολλούς λόγους!
Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου και υποσχομαι σύντομα να σας έρθω>>!

Ειρήνη Ασημοπούλου
Τραγουδίστρια - Παίκτρια "The Voice".

Μας...
Μας έγραψε αυτό το γράμμα το καλό παιδί αυτό που το λένε ΕΙΡΗΝΗ ΑΣΗΜΟΠΟΥΛΟΥ.
Εμένα, τον Μιχάλη τον Καρτσαμπά, την Ζωή την Λυκοπούλου, Την Μαρία την Βαλσαμίδου και τ' άλλα παιδιά της ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ μας φωλιάς...
ΤΟ ΑΛΛΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ, που εξ αυτού και ζούμε ότι ζούμε....
Κάνεις κλικ και την ακούς, αν δεν την άκουσες τη φωνάρα μας...

Ειρήνη σε αγαπούμε όλοι...

ΔΗΜΗΤΡΗΣ - ΜΙΧΑΛΗΣ - ΖΩΗ - ΜΑΡΙΑ - ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΩΣΤΑΣ....

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: