Κυριακή 16 Ιουνίου 2019

"ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ" ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΚΙ ΟΧΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΝΔ Ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΜΩΫΣΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ...

...ούτως ή άλλως ο Λευτέρης είναι στο στενό πυρήνα της ηγεσίας του αρχηγού της Νέας Δημοκρατίας και "παίζει μπάλα" κεντρικά και κυρίαρχα, τι θα πει ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ή ότι άλλο;;;
ΑΠΛΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΜΩΫΣΙΑΔΗΣ ΚΙ ΟΧΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ...
ΞΕΚΑΡΑΡΗ δήλωση πριν λίγο του φίλου και συνάδελφου Λευτέρη Μωϋσιάδη, εν όψει των εκλογών που έρχονται...
"ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ" ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΚΙ ΟΧΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΝΔ Ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΜΩΫΣΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ...
Τα άλλα, έρχονται...
Παρακάτω ακολουθεί η δήλωση του στον προσωπικό του λογαριασμό στο ΦΟΥ ΜΠΟΥ.

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Φίλες και Φίλοι,
η ενασχόληση μου με την πολιτική είναι για εμένα αναπόσπαστο κομμάτι του αξιακού μου κώδικα ως ενεργού πολίτη.
Η πολιτική μου δράση στην Πιερία, στον τόπο μου, με τους ανθρώπους μου, ήταν είναι και θα είναι για εμένα πρωταρχικής σημασίας. 
Η εκφρασμένη βούληση μου για...
υποψηφιότητα στις Εθνικές εκλογές ήταν και παραμένει ένας δόκιμος τρόπος εκπροσώπησης της Πιερίας, αλλά όχι ο μοναδικός.
Στην εκλογική αναμέτρηση της 7ης Ιουλίου 2019 την μάχη θα τη δώσω ως Μέλος της Πολιτικής Επιτροπής και όχι ως Υποψήφιος Βουλευτής Πιερίας. 
Άλλωστε η σύνθεση του ψηφοδελτίου όπως διαφαίνεται με τα αποτελέσματα των δημοτικών εκλογών, παρέχει την δυνατότητα ποιοτικής και αποτελεσματικής εκπροσώπησης των πολιτών της Πιερίας. 
Οι φίλοι και οι φίλες που όλο αυτό το διάστημα μου εξέφραζαν την συμπαραστασή τους στην πιθανή υποψηφιότητά μου μην ξεχαστούν, ας βάλουν τα δυνατά τους για τη Νίκη της ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και του Kyriakos Mitsotakis
Στην προσπάθεια για την μεγάλη πολιτική αλλαγή που θα ενώσει τους Έλληνες και πάει την Ελλάδα πιο μπροστά, είμαστε μαζί.
Το Αύριο θα μας βρει ενωμένους και παρόντες. 

Λευτέρης Μωυσιάδης
Μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της Ν.Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: