Κυριακή 16 Ιουνίου 2019

ΚΟΥΙΖ: ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ "MY MAX PET";;;

....οι ΚΥΡΙΟΙ my max pet σε στιγμές κλικ και σέλφι
Που πιστεύεις πως είναι οι τεραστιοτρισμέγιστοι επιχειρηματίες της Πιερίας μου;
Αυτοί που έκαναν το My Max Pet ....ΜΟΔΑ!!!!
Αυτοί που έκαναν την ζωοτροφή στην Μακεδονία μόδα που φοριέται....
Που βρίσκονται, ξέρεις;;;
Εγώ ξέ....

Εγώ ξέρω....
Αν προσέξεις την φωτογραφία, εκτός από τα χαμόγελα των ΔΥΝΑΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ της Πιερίας που πάνε με 1000 και πάνε για να κάνουν 1000 τα υποκαταστήματα της εταιρείας τους, μας λένε και που είναι...
Λέτε εκεί να μιλάνε για δουλειές;
Εγώ επειδή ξέρω πως δεν έχουν ησυχία ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΒΡΟΣΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΤΟΠΑΛΙΔΗΣ, ή αλλιώς ΤΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΑΚΙΑ, είναι εκεί που είναι και για δουλειές.
χα χα χα
ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΔΩΡΟ....
ΧΑ ΧΑ ΧΑ

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: