Κυριακή 21 Ιουλίου 2019

ΝΑΙ, Η ΜΠΕΤΥ ΣΚΟΥΦΑ ΒΓΗΚΕ ΠΡΩΤΗ ΣΤΗΝ 6ΑΔΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΠΙΕΡΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΒΟΗΘΗΣΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΕΚ ΠΙΕΡΙΑΣ.

πω πω, πως σου πάνε ρε Μπέτυ μας Βουλεύτρια Πιερίας τα ταγιεράκια των ....πολλών παράδων!!! Ουαουυυυ
Και τώρα αλήθειες του 24% της Πιερίας...
Για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.
Έγραψα πριν λίγο ένα θέμα με τίτλο ΤΡΕΙΣ ΚΙ Ο ...ΚΟΥΚΟΣ οι Βουλευτές της Πιερίας.
ΓΑΛΑΖΙΟΙ ΟΜΩΣ...
Το ξεκαθαρίζω.
Έγραψα πως στο κυβερνητικό σχήμα από Πιερία έχουμε 4 που λένε πως θα κάνουν κουμάντο.
Όχι 3 όπως είναι οι Βουλευτές πλέον Πιερίας από το Γαλάζιο στρατόπεδο.
Και ο φίλος μου ο ΓΙΑΝΝΗΣ παραπονέθηκε, πως αγνόησα την ΜΠΕΤΥ ΣΚΟΥΦΑ...
ΌΧΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ - ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΓΟΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ;;;
Πως μπορείς να αγνοήσεις την πρώτη του 24% εν Πιερίει;;;
Δεν ήταν αυτή η πρόθεση μου.
Όμως, εδώ και μέρες, θέλω να γράψω κάτι για την ΜΠΕΤΥ, που της το χρώσταγα και περίμενα την ευκαιρία μου.
Έ ΝΑΙ ΡΕ ΠΥΡΡΙΧΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΥΡΡΙΧΙΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΛΟΙ.
Κι εσύ ρε ΚΟΥΡΑΔΙΩΤΗ  ΓΙΑΝΝΗ ΦΙΛΕ, μου την έδωσες τώρα...

Η ΒΟΥΛΕΥΤΡΙΑ ΠΙΕΡΙΑΣ ΜΠΕΤΥ ΣΚΟΥΦΑ ΞΕΣΚΙΣΕ ΣΤΟ 24% ΜΕΣΑ...
Και ξέρεις γιατί;
Όχι γιατί δια της υπερβολής μου έγραψα τις προάλλες και ίσως λίγο να την αδίκησα.
ΚΕΡΔΙΣΕ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΤΑ 4 ΑΥΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΚΟΣΜΟ ΕΚ ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ.
Ένα πουλάκι μου είπε πως η ΒΟΥΛΕΥΤΡΙΑ ΠΙΕΡΙΑΣ ρε σεις ΠΥΡΡΙΧΙΣΤΕΣ βοήθησε κόσμο και κοσμάκη!!!!
Από ΠΙΕΡΙΑ ΒΕΒΑΙΑ.
Κι όχι βέβαια, γιατί κάποιοι θα βιαστούν να μιλήσουν για ΕΝΦΙΑ, για ΦΟΡΟΥΣ, για ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ, για ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΡΕΣΠΩΝ κλπ κλπ
Εγώ όμως θα μιλήσω σήμερα για την ΜΠΕΤΥ ΣΚΟΥΦΑ ΠΙΕΡΙΚΑ....
Ναι, η ΒΟΥΛΕΥΤΡΙΑ ΒΟΗΘΗΣΕ πολύ κόσμο όπως μου είπε ο φίλος μου.
Και ψάχνοντας το το βρήκα.
ΝΑΙ, Η ΜΠΕΤΥ ΣΚΟΥΦΑ ΒΓΗΚΕ ΠΡΩΤΗ ΣΤΗΝ 6ΑΔΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΠΙΕΡΙΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΒΟΗΘΗΣΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΕΚ ΠΙΕΡΙΑΣ.
Όμως ρε παιδιά, αυτό το είδε μόνο το 24% και μάλιστα, μέσα από αυτό βγαίνει και το δικό της ποσοστό, έναντι των άλλων συνυποψηφίων της...
Κατάλαβες ΚΟΥΡΑΔΙΩΤΗ φίλε μου καλέ Γιάννη ΕΛΕ;;;;
Με πολύ αγάπη λοιπόν, σου λέω πως ναι...
Η ΠΙΕΡΙΑ ΕΧΕΙ 2 ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΒΟΥΛΕΥΤΡΙΕΣ, ΤΗΝ ΜΠΕΤΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΝΟΥΛΑ!!!
Εντάξει;;;
ΑΥΤΆ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ....

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: