Κυριακή 21 Ιουλίου 2019

ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΔΙΧΩΣ ΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΣΑΣ ΡΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ;;;

οι κούκλες του Χιονίδη, ΠΟΠΗ ΤΖΟΥΜΕΡΚΑ, ΠΙΠΙΤΣΑ ΜΑΚΡΙΔΟΥ ΚΑΙ ΒΑΡΒΑΡΑ ΞΕΝΙΔΟΥ - αστέρια;;;
Μου λείπει απίστευτα αυτή η τριάδα.
ΤΟ ΜΠΟΥΚΕΤΟ ΚΟΥΚΛΑΡΕΣ ΤΟΥ ...ΧΙΟΝΙΔΗ, ΠΟΥ ΤΩΡΑ;;;
Τώρα τι θα κάνουμε εμείς χωρίς εσάς αστέρια μας;;;
ΘΕΛΩ ΠΙΠΙΤΣΑ ΣΕ ΧΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΕΣ!
ΘΕΛΩ ΠΟΠΑΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ!
ΘΕΛΩ ΒΑΡΒΑΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ!
χα χα χα
Ρε φίλοι μου αναγνώστες του ΠΥΡΡΙΧΙΟΥ, ίσως να...

Ίσως να επαναλαμβάναμε τις εκλογές και να βγάζαμε Χιονίδη;;;
Γιατί, σκέφτεστε ποιους τώρα θα βλέπουμε σε χορούς, πανηγύρια, ομιλίες, εκδηλώσεις;;;;
Θα βλέπουμε ΜΠΟΥΣ, ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ, ΦΙΛΟΚΩΣΤΑ, ΝΤΑΝΤΑΜΗ, ΤΣΙΑΜΠΕΡΑ, ΜΠΑΡΜΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟ;;;
Ωχ...
Παιδιά μη με παρεξηγείτε, έτσι;;;
Όμως ρε σεις, δεν βλέπετε τη φωτογραφία και τον καθρέφτη σας;;;
χα χα χα
Θάνο μου, Νίκο, Κώστα, Γιώργηδες, Στέργιο, έτσι δεν είναι;;;;
χα χα χα
Άντε και δεν σφίξανε ακόμα οι ζέστες!
χα χα χα

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: