Κυριακή 21 Ιουλίου 2019

ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΡΕ ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ;

...να 'σαι καλά ρε Κώστα μου, εσύ και οι αλήθειες σου στα ...ψέματα της πολιτικής, χαχαχαααααα

Ρε τι είπε Κώστας Κουκοδήμος ο άνθρωπος, στον Κωστάκη τον Γ' τον Καραμανλή στη Βουλή τότε, πριν λίγο καιρό, όμως είναι σήμερα αυτό άκρως επίκαιρο... Χαχαχααααα
Να τι έγραφαν τα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ μια φορά κι έναν καιρό...
Έγραφαν διαλόγους του Κώστα Κουκοδήμου, με τον Κώστα Καραμανλή, τον άλλον των Σερρών...
ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΤΑΞΕΣ ΩΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ; 
Θα τα κάνεις; 
Ή συνεχίζεις κι είσαι ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ κι εσύ; χαχαχαααα 
Αγαπητοί ΠΥΡΡΙΧΙΣΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ μου, τι λέτε; Θα τα τηρήσει ο Κούκος;;; 
ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΡΕ ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ;;; ΧΑΧΑΑΑΑ

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ - Για το κάπνισμα
 Τη βαριά ατμόσφαιρα που επικρατούσε στη Βουλή, ένεκα της ψήφισης κι άλλων μνημονιακών προαπαιτούμενων, θέλησε να… ελαφρύνει ο Κώστας Κουκοδήμος της ΝΔ βλέποντας τον Κώστα Καραμανλή των Σερρών να ζητεί ένα τσιγάρο από την παρέα του. 
«Εσύ δεν το έκοψες;» τον ρώτησε ο Κουκοδήμος.
«Είναι το πρώτο μου μετά από καιρό… Δεν αγοράζω καν πακέτο… Το έκοψα, τέλος» ανέφερε εκείνος.
«Και ποιος σε πιστεύει; Πολιτικός δεν είσαι;» απάντησε γελώντας ο συνάδελφος του. 
 Δ. Γ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: