Τετάρτη 28 Αυγούστου 2019

Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΣΚΟΥΦΑΣ ΉΤΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ...ΧΑΝΤΜΠΟΛ - ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΑΡΑ, ΕΤΣΙ;;;;

ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΣΚΟΥΦΑΣ, Ο ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ ΤΩΝ ...ΓΥΜΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ...ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ
ΤΟΥ ΧΑΝΤ ΜΠΟΛ
Τώρα ήρθε η ώρα να σας πω, πως ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΣΚΟΥΦΑΣ ήταν ένα ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ για την Πιερία μας...
Ήταν ανάμεσα μας, κι ίσως φορές φορές, να μην πήραμε χαμπάρι τι έκανε, ή τι ήταν για όλους εμάς.
Για τα παιδιά μας.

Για τα παιδιά σας.
Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΣΚΟΥΦΑΣ ΉΤΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ...ΧΑΝΤΜΠΟΛ - ΚΙ ΕΓΩ, ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΑΝΕΛΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΔΩ, ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ!
Μου την δώρισε ιδρωμένη, τότε που η ομαδάρα του, ξαναβγήκε στη ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ!
Να τι φανέλα έχω ρε φίλε από σένα εδώ.
Την αγγίζω κι είναι ...εσύ!
Φίλε, να ξέρεις πως εσύ έσπειρες και ο σπόρος αυτός, θα βγάζει πάντα για χρόνια και χρόνια καρπούς, για τα παιδιά μας!
Τα παιδιά σου...
ΣΩΚΡΑΤΗ ΣΚΟΥΦΑ, ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ.

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: