Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019

ΕΓΩ ΑΓΑΠΩ ΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΛΑΜΟΓΙΑ ΦΡΟΝΙΜΑ...

ΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ΜΟΥ ΠΟΛΙΣ
Σε εσάς λεβέντες, δήθεν ΟΠΑΔΟΥΣ του ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ, να σας πω, πως, έχω δει σαν την αγάπη σας αγάπες στον ΑΜΟΙΡΙΔΗ, ΧΙΟΝΙΔΗ, ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ, ΚΑΜΠΕΡΙΔΗ κλπ κλπ  Δημάρχων Κατερίνης κι ύστερα να πηγαίνετε στον ΕΠΟΜΕΝΟ....
Μόλις χάνετε τα ΘΕΛΩ ΣΑΣ, άντε για τον επόμενο...
Ήσασταν στον προηγούμενο, κι επειδή δεν πήρατε αυτό που σας έταξε, άντε στον ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ.
Σας ξέρω...
Σας έμαθα...
ΛΑΜΟΓΙΑ.
Έ, λαμόγια.
Και ξέρετε κάτι; Εγώ είμαι εδώ, γιατί...

Εγώ ΑΓΑΠΩ ΚΑΤΕΡΙΝΗ λαμόγια.
Ούτε Κουκοδήμο, Χιονίδη, Αμοιρίδη, Καμπερίδη, Τερζόπουλο κλπ κλπ
Καταλάβατε;;;
ΕΓΩ ΑΓΑΠΩ ΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΛΑΜΟΓΙΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΓΙ' ΑΥΤΟ, ΦΡΟΝΙΜΑ!!!
Όχι σε μένα τέτοια, γιατί ....ά!!!!
ΥΓ: Η αλήθεια είναι αυτή που έγραψα. Ο ΧΙΟΝΙΔΗΣ σας ΓΛΕΝΤΗΣΕ, στο ΠΡΩΤΟ Δ.Σ. του Δήμου Κατερίνης.
Κι αυτό είναι φυσιολογικό, γιατί εκείνος ξέρει κι εσείς μαθαίνετε....
ΑΥΤΑ.

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: