Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019

ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ: ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ Η "ΡΕΝΑ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ" Ο "ΠΑΠΑΓΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ", Ο "ΒΕΓΓΟΣ", Ο "ΡΙΖΟΣ", Ο "ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ"

Σε χωριό μεγάλωσα, με μια υπέροχη φτωχική οικογένεια.
Ανέβηκα μόνος μου το ''βουνό'', παλεύοντας με νύχια και με δόντια.
Με αξιοπρέπεια κατάφερα ότι κατάφερα.
Δεν πήγαινα σε πάρτι. Δεν έκανα καταχρήσεις.
Περνούσα πάντα μια ήρεμη ζωή,
και ήξερα να διαχειριστώ την εικόνα και τα χρήματά μου.

Δεν έπεσα στη λούμπα
να τα παίζω στα καζίνο, να τα φάω στα ζάρια όπως άλλοι ηθοποιοί,
να έχω πάθη που άλλοι τα πλήρωσαν ακριβά.
Έχω παίξει σε ταινίες και με ναρκωτικά και με μηχανές.
Ο κόσμος, λοιπόν, πίστευε και πιστεύει ότι εγώ
είχα και στην πραγματικότητα πάθος με τις μηχανές και όλα αυτά.
Εγώ δεν είχα καμία σχέση.
Ποτέ δεν υπήρξαν κομμάτι της αληθινής ζωής μου.
Απλά, τους ρόλους αυτούς, τους μελετούσα με γιατρούς και ειδικούς,
με αποτέλεσμα να είμαι ιδιαιτέρως πειστικός.
Ναι,
καμιά φορά βλέπω τις ταινίες μου όταν παίζονται.
Νομίζω είναι καλές.
Αλλά υπάρχουν κι εκείνες που αναρωτιέμαι:
''Γιατί να την κάνω αυτή την ταινία'';
Δεν είναι όλες καλές, αυτή είναι η αλήθεια. Αλίμονο.
Έχω δει και τα λάθη μου και τις λάθος επιλογές που έκανα.
Όμως, η ζωή είναι δύσκολη,
και μετράς τα πράγματα αναλόγως με τις ανάγκες σου.
Τότε τα μετρούσα αλλιώς, τώρα αλλιώς.
Όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος έχει άλλες σκέψεις.
Αποφεύγω κάθε είδους δημοσιότητα.
Δεν με ενδιαφέρει να δουλέψω στην τηλεόραση, ούτε στο θέατρο.
Δε μου λείπει ούτε το χειροκρότημα.
Μου λείπουν η Βλαχοπούλου, ο Παπαγιανόπουλος,
ο Βέγγος, ο Ρίζος, ο Μουστάκας.
Αυτοί μου λείπουν πολύ.
Ήταν κομμάτι της οικογένειάς μου. Είχαμε στενή φιλία.
Είχα ζήσει μαζί τους πολύ ωραίες στιγμές και καταστάσεις.
Και αυτό με λυπεί.
Αυτή είναι η μεγάλη μου πίκρα.
Χαίρομαι
όταν περπατάω στο δρόμο και με πιάνουν και μου λένε:
''Μεγαλώσαμε με σένα''.
Αυτή είναι η παρακαταθήκη μου.
Η απόφαση να απέχω, δεν ήταν καθόλου δύσκολη.
Αρκεί να το επιζητείς, να το θέλεις,
και να ξέρεις πότε πρέπει να σταματάς αυτού του είδους τη ζωή.
Είμαι πολύ καλά,
μακριά από όλα αυτά που συνθέτουν το θέμα δημοσιότητα.
Δεν με ενδιαφέρει πια αυτό το κομμάτι.
Η ζωή μου κυλάει πολύ ήρεμα, πολύ όμορφα.
Κυρίως στη φύση.
Δεν έχω θέμα ούτε με τα χρόνια μου, ούτε με τις ρυτίδες μου.
Ούτε με τα άσπρα μου μαλλιά έχω πρόβλημα.
Δεν τρόμαξα με την εικόνα μου γιατί δεν έχω υπαρξιακά προβλήματα.
Απλά δεν τα βγάζω στη δημοσιότητα.
Τα κρατάω για μένα και την οικογένειά μου.
Πάνος Μιχαλόπουλος!
Μακάρι πολλοί από μας, να το βλέπαμε έτσι.
Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΡΙ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ, ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ.
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΑΜΠΕΙ, ΣΑΝ ΟΠΩΣ ΞΕΡΑΜΕ.
ΜΠΡΑΒΟ ΑΔΕΡΦΕ. ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΑΣ.
ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: