Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019

"KEEP GOING" ΧΡΗΣΤΟ ΜΥΣΤΡΙΔΗ ΜΑΡΑΘΩΝΟΔΡΟΜΕ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ...ΜΟΣΧΑΣ

<<Ο Μαραθώνιος Μόσχας 2019 τελείωσε και με βρίσκει να τον τερματίζω με επιτυχία. 
Ένα Καλοκαίρι που το πέρασα μέσα στο γήπεδο αλλά άξιζε. 
Ευχαριστώ την οικογένειά μου, τους συναδέλφους μου και τους φίλους μου που ήτανε κοντά μου. Ευχαριστώ τον Πρωταθλητή Ελλάδος Μιχάλη Παρμακη για τις οδηγίες του, ευχαριστώ τους θεράποντες ιατρούς μου. Ήταν ο πιο δύσκολος τερματισμός με πάνω από 30 εναλλαγές του καιρού. Για τη βροχή και τον ήλιο (έχασα τον αριθμό), κρύος δυνατός αέρας και δύο φορές χαλάζι. 
Ο πόνος κατά τη διάρκεια και μετά τον αγώνα θα είναι μια γλυκιά ανάμνηση όταν συνειδητοποιήσω ότι τερμάτισα Μαραθώνιο για 10η φορά. Να έχετε υγεία και να πετυχαίνετε τους στόχους. 
Από την παγωμένη Μόσχα σας εύχομαι τα καλύτερα! Καλή αποκατάσταση>>.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΥΣΤΡΙΔΗΣ
Μαραθωνοδρόμος

Ζηλεύω Χρήστο μου.
Αν και εγώ ΜΑΡΑΘΩΝΟΔΡΟΜΟΣ, που τερμάτισα την κλασσική διαδρομή του Μαραθωνίου, 

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: