Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2019

ΤΡΕΜΟΥΝ ΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΤΑ "3Κ" ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ - ΑΛΗΘΕΙΑ Ή ΨΕΜΑ;;;

Τρέμουν τα 3Κ στον Δήμο Κατερίνης τη νέα τάξη πραγμάτων και τον ΚΩΣΤΑ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟ!
Γιατί;;;
Ή τι είναι τα 3Κ;;;;
Χα χα χα
Το ίδιο κι εγώ είπα όταν διάβασα αυτή την ατάκα που μου έδωσε φίλος!
Έπαθα πλάκα.
Λέω.
Τι θα πει 3Κ ρε συ;;;
Κι εκείνος μου έγραψε...
Άρχισαν να τρέμουν οι εργαζόμενοι τα 3κ τα πήγε στα σκουπίδια κι έγινε ο κακός χαμός!!!

Εγώ βέβαια πάλι δεν κατάλαβα.

Τι είναι αυτοί και αυτός, ο Δήμαρχος τους πήγε στα ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ;;;

Είναι εκείνοι που πέρασαν εδώ και 3 περίπου χρόνια και ο Τσίπρας εν μια νυκτί τους έκανε μόνιμους με προκήρυξη 3κ έτσι λέγετε και εάν θυμάσαι ο Κούλης φώναζε ότι θα τους διώξει.

Ρε παιδιά.
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ, ΜΠΗΚΑΝ ΜΕ ΧΙΟΝΙΔΗ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΜΟΝΙΜΟΙ;;;
Κάτι είχα ακούσει τότε, όμως, νόμιζα πως είναι από εκείνες τις περιπτώσεις που κάποιοι παίρνουν μια συμβασούλα στο Δημόσιο, κι ύστερα πάμε για δικαστήρια, μήπως και γίνουμε μόνιμοι!
Όμως ο φίλος μου, δεν σταμάτησε εκεί..

Ήταν συμβασιούχοι για 12 μήνες και στο φινάλε βγήκαν και μόνιμοι με κάτι χαρτιά που έκαναν...

Κι εγώ κάγκελο.
Το "κάτι" τι θα πει;;;
Ά ρε ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΛΛΑΔΑ με τους ΗΜΕΤΕΡΟΥΣ.
Και τώρα;;;
Ήρθε η σειρά του ΚΩΣΤΑ ΚΟΥΚΟΔΗΜΟΥ και της παρέας του...
Αρκεί να με διαψεύσει και να είναι ΑΞΙΟΚΡΑΤΗΣ.
Χαχαχααααα

Και πάλι ο φίλος μου δεν τελείωσε.
Μου έγραψε με προσωπικό παράπονο...

Και εμείς ακόμη ψάχνουμε δουλειά ¨είσαι μεγάλος" με λένε...

Τι θα πει μεγάλος;;;
Ο φίλος μου είναι 50χρονος...
Αυτά...
Πάμε τώρα γι' άλλα, γιατί ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ!

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: