Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2019

ΜΕΡΟΣ ΙΙ - ΘΕΛΕΙΣ (ΝΑΙ - ΟΧΙ) "ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ";;; ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ...

<<Το πάρκο των χρωμάτων πρέπει να παραμείνει και να αναβαθμιστεί.
Ήταν μια εξαιρετική προσπάθεια από την προηγούμενη διοίκηση του Δήμου.
Σίγουρα θέλει βελτίωση αλλά όχι κατάργηση.
Έγινε στην αρχή μια επένδυση σε υποδομές περίπου 250.000€, από τότε δεν κοστίζει απολύτως τίποτα.
Ας δουλέψουν να το αναβαθμίσουν και να αφήσουν τα ψέματα και τις σπέκουλες.
Κύριε Κεραιλιδη να είστε ακριβείς όταν αναφέρεστε δημοσίως και να μην διαστρεβλώνετε την πραγματικότητα.
Αν κάνετε ένα γκάλοπ για τι θέλουν οι Κατερινιώτες επί του συγκεκριμένου θέματος θα δείτε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών υποστηρίζει τον θεσμό.
Εκτός αν δεν μετράει η επιθυμία και η άποψη μας και ο κάθε περαστικός Δήμαρχος κάνει ότι του αρέσει>>.

Θεμιστοκλής Σπυριδόπουλος
Δημότης Κατερίνης

Εγώ, αν...
Αν θυμάστε το κείμενο μου Κύριε Σπυριδόπουλε, δεν είπα πουθενά πως είμαι ΥΠΕΡ και επίσης, δεν διαστρέβλωσα καμία αλήθεια.
Είπα τα πράματα με το όνομα τους.
Ο απελθών Δήμαρχος, έκανε μέγα λάθος, που την έμπνευση του πρώτου, Πάρκου των Χρωμάτων δεν την άφησε...
Και πήγε να το κάνει ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ;;;
Άλλωστε του λόγου μου το αληθές, βρίσκεται στα γραπτά μου των τελευταίων χρόνων, που είμαι ΥΠΕΡ. Και μάλιστα είμαι από εκείνους, που όταν ΡΙΜΑΖΕ, έκανα ΜΑΧΕΣ για να γίνει κάτι!!!
Αυτό το ξέρετε ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ!
Είμαι ΥΠΕΡ του ΠΑΡΚΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, όχι μόνο του ΜΗΝΑ ΤΩΝ ΕΟΡΤΩΝ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ, αλλά ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ!
Τέτοιο πάρκο θέλω φίλε Θέμη κι αγαπητέ!!!
Όσο για το ότι βγήκε θέμα, να το ψάξουμε στη νέα διοίκηση, του νέου Δημάρχου Κατερίνης.
Να σας θυμίσω για το "ο κάθε περαστικός Δήμαρχος" και να σας επιβεβαιώσω, τώρα είναι ο Κουκοδήμος στο θέμα του Πάρκου των Χρωμάτων και κάποτε ήταν ο Χιονίδης, όταν κατάργησε με μιας τις ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ του πρώην Αμοιρίδη, διότι;;;
Δεν ξέρω το διότι....
Ως περαστικός Δήμαρχος Κατερίνης, τότε ο Χιονίδης, πέταξε στα σκουπίδια 100άδες χιλιάδες ευρώπουλα, που είχε δώσει ο Αμοιρίδης για να φτιάξει τα άρματα, τα οποία κάπου στα γκαράζ του Δήμου σαπίζουν, εκτός κι αν τα πήραν οι γύφτοι για παλισίδερα!
Αυτά!!!
ΥΓ: Ναι, είμαι υπέρ του ΠΑΡΚΟΥ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ και μάλιστα να αναβαθμιστεί και να είναι το ΠΑΡΚΟ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ για ΟΛΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ κι όχι για 40 μέρες το χρόνο!

Με αγάπη και πάντα φίλος σας κύριε Θεμιστοκλή Σπυριδόπουλε και οδοντίατρε μου, που δεν τολμώ να σας χαλάσω το χατίρι, διότι, θα βρεθώ ...τσιφούτης! χα χα χα χα

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis


Δεν υπάρχουν σχόλια: