Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2019

ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΣΑΒΒΑ ΧΙΟΝΙΔΗ, ΣΑΝ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΗΣΟΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ...ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ, ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΑΒΒΑ ΧΙΟΝΙΔΗ ΤΗΣ ...ΠΙΕΡΙΑΣ
Δημήτριος Π. Κεραηλίδης
Συγγραφέας - Δημοσιογράφος

Εδώ, σε αυτό το σημείο της ΙΣΤΟΡΙΑΣ του ΠΥΡΡΙΧΙΟΥ, θα πρέπει να πω ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στον ΣΑΒΒΑ ΧΙΟΝΙΔΗ!
Είναι πλέον ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ.
Τον παραδέχομαι.
Και το λέει αυτό, ένας ο οποίος εδώ και χρόνια είναι απέναντι του.
Και τώρα βέβαια, γιατί ότι άφησε πίσω, το ...λουζόμαστε!
Δυστυχώς.
Όμως, να εξηγήσω γιατί το ΜΠΡΑΒΟ μου!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΟΤΙ, ΤΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΤΟΥ "ΤΗ ΛΕΩ" ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΗ ...ΓΡΑΦΩ, ΚΙ ΑΥΤΟΣ, ΤΙΠΟΤΑ!
Κι αντ' αυτού, βγαίνουν κάποιες μαϊμούδες, πρώην δικοί του, και ειδικά εκείνοι που έπρεπε να κάνουν τουμπεκί ψιλοκομμένο και να την κάνουν με ελαφρά, αυτοί, μιλάν.
Και μας "μαλώνουν"!
Όλους εμάς που κάνουμε ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ!
Δήμαρχος Κατερίνης ήταν ρε ο ΣΑΒΒΑΣ ΧΙΟΝΙΔΗΣ και ο τελευταίος Δημότης αυτής της πόλης, έχει το δικαίωμα να κάνει πολιτική κριτική του πολιτικού αυτού ανδρός!
Κι αυτό Ο ΣΑΒΒΑΣ ΧΙΟΝΙΔΗΣ απεδείχθη πως το ξέρει.
Και γι' αυτό, ποτέ δε με πήρε τηλέφωνο, να μου πει κάτι, ή να μου την πει, ή να με απειλήσει, ή...

Εδώ ας ανοίξω παρένθεση.
Το έκανε κάποτε, όταν ανέλαβε και μετά αν θυμάμαι καλά μου ζήτησε και συγνώμη!
Πριν πάνω από μια 10ετία!
Ειδικά τώρα, στο τέλος, τίποτα!
Μας αφήνει να του κάνουμε κριτική και αυτός τη δέχεται.
Ενώ κάποιοι, πρώην φίλοι του, και μάλιστα φαγανοί φαγανοί, που επί 12 χρόνια δίπλα του, μασούλαγαν, αν μη τι άλλο το παντεσπάνι τους, μιλάνε!!!
Ενώ, πχ. θα μπορούσε ας πούμε ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ, να μου την πει, γιατί ήταν από τους καλούς, σωπαίνει, η τουλάχιστον, εκφράζεται κόσμια και με επιχειρήματα και λέει πράματα, που ίσως δεν ήξερα!
Όμως, οι μαϊμούδες που την μπανάνα την έτρωγαν ...ξεφλούδωτη, να μιλάνε ρε παιδιά;;;
Έλεος.
Πάντως, ο Σάββας και κυρ Σάββας, είναι πλέον σε καλό δρόμο.
Και άκου κι αυτό αδερφέ.
ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΣΑΒΒΑ ΧΙΟΝΙΔΗ, ΣΑΝ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΗΣΟΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ...ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ.
Και δε θα μας άφηνες αυτό που μας άφησες...
Τώρα έχεις άλλη μια ευκαιρία.
Να γίνεις ακόμα και φίλος με κάποιους που σου λένε αλήθειες.
Η μητέρα μου μου έλεγε φίλε Σάββα, πως "εκείνος που σε κάνει να κλαις, εκείνος σε αγαπάει παιδί μου".
Όχι εκείνος που σε γλύφει...
Το τελευταίο είναι δικό μου κι όχι της αγαπημένης μας ΚΥΡΑ ΜΑΡΟΥΛΑΣ ΚΕΡΑΗΛΙΔΟΥ!!!!
Αμήν.

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
Ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: