Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2019

ΤΑ ΣΕΜΕΔΑΚΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ, ΣΕ ΜΙΑ "ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ" ΕΠΟΧΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ, ΓΕΜΑΤΗ ΧΡΩΜΑ!

Τι σου θυμίζει η φωτογραφία;;;;
Την εποχή της ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ;;;
Όχι, λάθος!
Μου θυμίζει την ΜΑΝΑ ΜΟΥ, ή την ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!
Έ, ναι....
Να και τα περιβόητα σεμεδάκια τους!
Πάνω της και κάτω της!
Και για προστασία από τη σκόνη, αλλά και για ομορφιά!
Και τι ομορφιά!

Τα Σεμέν και τα Καρεδάκια εκείνης της εποχής.
ΤΑ ΣΕΜΕΔΑΚΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ, ΣΕ ΜΙΑ "ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ" ΕΠΟΧΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ, ΓΕΜΑΤΗ ΧΡΩΜΑ!
Έ, ναι.
Γεμάτη χρώμα!
Πάντως όταν την είδα την φωτογραφία σε λογαριασμό φίλης μου, ανατρίχιασα!
Θυμήθηκα!
Δάκρυσα!
Λαχτάρησα, εκείνη την εποχή!
Που μια οικογένεια, να βλέπει την Βουγιουκλάκη με τον Παπαμιχαήλ Σάββατο βράδυ, αντί εξόδου, για διασκέδαση, και να είναι ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!
Όχι από ένα κινητό όλοι στο χέρι, σήμερα, κι ο καθένας μόνος!
ΕΠΟΧΕΣ ΜΕ ΣΕΜΕΝ, ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΨΑΡΑΚΙΑ ΜΠΙΜΠΕΛΟ!!!

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: