Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2019

ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΕ Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΙΕΡΙΑΣ, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ...ΝΟΜΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ

ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΚΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΟΥ - ΒΕΒΑΙΑ, ΑΥΤΟΣ ΕΔΩ, ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ΕΝΩ Ο ΑΛΛΟΣ;;;
ΣΗΚΩΝΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ...ΦΡΥΔΙΑ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Ναι, έγραψα πως του πρώην Δημάρχου του Νομού Πιερίας, του απαγορεύτηκε η έξοδος από την χώρα ρε παιδιά κι όχι...
Κι όχι απ' το σπίτι του...
χα χα χα
Όχι από το χωριό ή την πόλη του....
Δεν του απαγορεύτηκε η έξοδος από την ΠΙΕΡΙΑ!!!
Έλεος.
Κι επειδή ξέρω που πάει το μυαλό σας, σε ποιον Δήμαρχο, σας λέω πως δεν είναι αυτός!
Και ξέρετε και κάτι ακόμα;;;
Το θέμα δεν είναι μόνον ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ!
Είναι και...

Λίγο λίγο, θα σας τα δίνω το ρεπορτάζ, μέχρι που ο ίδιος να βγει να πει, πως εγώ είμαι αυτός που μου απαγορεύεται η είσοδος από την ΕΛΛΑΔΑ, αν και δεν φταίω, γιατί την μακακία την έκανε συνεργάτης μου κι όχι εγώ....
Τώρα, ξέρω.
Θα πεις εσύ ρε ΠΥΡΡΙΧΙΣΤΗ πως τον έδειξα με το δάχτυλο!
χα χα χα
ΑΥΤΑ....

ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ
www.pirixios.gr
ker@ilidis

Δεν υπάρχουν σχόλια: